מהם הגורמים המשפיעים על מחיר פרגולת אלומיניום

ניווט מהיר

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר פרגולת אלומיניום

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר פרגולת אלומיניום ? מעוניינים בהצעת מחיר לפרגולת אלומיניום ? כמו בכל דבר אחר שתתקינו בבית, בין אם מדובר בפרגולה או פתרונות הצללה אחרים, ישנם כמה קריטריונים שישפיעו על העלות הסופית. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של פרגולות מחומרים וצורות שונות, וגם לא מעט חובבנים העוסקים בתחום, וחשוב להבין ממה מושפע מחיר פרגולה לפני שנכנסים להרפתקה הזו, כדי לא לצאת מופסדים בסוף מכל הכוונים.

אז ממה מורכב מחיר פרגולת אלומיניום?

  1. עובי הדופן – עובי דופן הפרופילים איתם אנו עובדים באופאל אלומיניום חייבים לשלב יופי וגם בטיחות. ישנם חברות שמוכרות קורות קטנות בחצי גם בגובה הפרופיל וגם בעובי הדופן ולכן לרוב המחיר נשמע טוב יותר.
  2. מידות הפרגולה – מן הסתם, פרגולה קטנה לא תתומחר באותו מחיר של פרגולה בינונית ומעלה. הסיבה העיקרית לכך הוא הנפל בפרגולה קטנה והאביזרים הפנימיים והחיצוניים שקיימים בפרגולה גדולה כקטנה קיימים בלאו והכי. בפרגולה קטנה הנפל גבוה משמעותית ולא מנוצל.
  3. חתך הפרופיל – לעיתים נשתמש בפרופיל ספציפי או דוגמה מיוחדת של פרופיל. מפתח הפרגולה ישנה לנו את חתך הפרופיל. פרגולה גדולה תדרוש פרופילים בעלי חתך גדול יותר בכדי לקבל את העומסים הדרושים. כל אלו ועוד משפיעים באופן ישיר על תמחור הפרגולה.
  4. גוון הפרגולה – גוונים סטנדרטים, כמו גווני ראל (RAL) הינם נצבעים באופן קבוע במצבעות השונות לכן בדר"כ לא יחשבו כתוספת במחיר. צביעה מיוחדת כדוגמת הגוון דמוי עץ תייקר את ההצעה. הצביעה הינה מיוחדת בכדי לקבל את " טקסטורת העץ ". גוון שהוא לא סטנדרטי לעיתים גם יתומחר כתוספת.
  5. רמת גימור הפרגולה – בנוסף, המחיר מושפע גם מרמת הגימור, אופי, סוג וצפיפות ההצללה, התאמת הפרגולה לזויתיות של הקיר התומך, מספר העמודים התומכים או/ו המותחנים.
  6. קירויים יש מספר קירויים למניעת כניסת מי גשם לפרגולה.
    סנטף רגיל, עוביו בין 0.6-0.8 מ"מ. פיתרון כללי יחסית נמוך ובתוצאה הוא הכי פחות איכותי, באורך חיים, ברעש ובנראות.
    קירוי איכותי כמו סנטף BH ומומלץ עוביו 2.8 מ"מ, ימזער משמעותית את הרעש, יראה יותר טוב, עמיד לאורך חיים ארוך יותר. גם כאן המחיר בא לידי ביטוי.
    כך גם לוח פוליקרבונט 8 מ"מ ומעלה הינו פיתרון איכותי ומומלץ.
  7. סנטף סמוי – אם המראה חשוב לכם לא פחות מהפונקציונאליות, יש אפשרות לטמון את הסנטף בתוך הפרגולה כך שהוא לא יראה בהיקף הפרגולה, ומי הגשם ישפכו לקראת סוף הפרגולה בחלק הפנימי. הפתרון הוא הסטטיות ונראות טובה יותר בחזות הפרגולה.

 

איך מורכבת פרגולת אלומיניום? מהם ההבדלים בין דגם לדגם?

פרגולה מורכבת בבסיסה בכמה שכבות:

1. קורה היקפית – מה שאנו רואים בהיקף החיצוני של הפרגולה. לצורך העניין, קורה היקפית U או קורה חלק.

2. קורת חלוקה / קורה מקשרת – אלו קורות המקשרות / המחברות בין הקורה האחורית לקורה החיצונית ההקפית.

3. הצללה – ההצללה היא ממלאת את חללי הפרגולה ומעניקה לנו הצללה – צל, ומקטינה את כניסת קרני השמש. יש מספר רמות גימור ואפשרויות לבחירת ההצללה.

שלב 0 - מבנה הבית
שלב 0 – מבנה הבית

 

שלב 1 - קורה היקפית לפרגולת אלומיניום
שלב 1 – קורה היקפית

 

שלב 2 - קורות חלוקה לפרגולת אלומיניום
שלב 2 – קורות חלוקה

 

שלב 3 - הצללה לפרגולת אלומיניום
שלב 3 – הצללה

 

שלב 4 - גמר סקיצה לפרגולת אלומיניום
שלב 4 – גמר

 

מחיר פרגולה ייקבע על ידי חברה מקצועית

רוצים לישון בשקט שקיבלתם את ההחלטה הנכונה לגבי הפרגולה שלכם, מכל הבחינות? חשוב לקבל ייעוץ לגבי פרגולה שתתאים לחצר או המרפסת שלכם כמו כפפה ליד, ולהזמין חברה מקצועית להצעת מחיר אמינה ואטרקטיבית. מומלץ שלא להתפתות למחיר זול שיוביל להתקנה חובבנית ולא מקצועית של פרגולה לא בטיחותית או לא איכותית דיה, היא עלולה לעלות לכם ביוקר בהמשך! מחכים לכם כאן בחברת אופאל אלומיניום.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
שלב 4 - פרגולה תלויה
לייעוץ חינם

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

פופולרי באתר