פרגולת אלומיניום תלויה

ניווט מהיר

לפרגולת אלומיניום תלויה שימושים פרקטיים מגוונים ופוטנציאל משמעותי לשפר את מראה החלל בו היא מותקנת. אבל איך בדיוק בוחרים פרגולה? על רקע ההבדלים בין סוגי הפרגולות חשוב לבצע מחקר מקדים ולבחור בדגם המתאים ביותר למאפייני השטח ולצרכים.

פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולת אלומיניום למרפסת או לחצר היא אחת התוספות היותר מומלצות לסביבת המחיה שלכם. בפן הפרקטי, היא יכולה לקבל על עצמה כמה תפקידים חשובים, בהתאם למאפיינים שלה ולצורתה: קירוי והגנה מחדירת מי גשם והצללה.

פרגולת אלומיניום תורמת במידה רבה למראה העיצובי של החלל בו היא מוצבת. היא משדרגת אותו פלאים ומושכת תשומת לב חיובית. בחצרות, בגינות, במרפסות ואפילו בבתי עסק, הפרגולה הופכת להיות מרכז העניינים.

פרגולות אלומיניום תלויה בגוון עץ

למעבר לגלריה ⬅ ליחצו כאן

 

היתרונות של פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולה עשויה להיות מיוצרת מחומרים שונים. אין ספק שאחת הבחירות היותר מומלצות ובטוחות שניתן לבצע היא פרגולת אלומיניום. המעלות הראשונות נובעות מעצם השימוש באלומיניום. האלומיניום הוא קודם כל חומר גלם שנשמר לפרקי זמן ארוכים, אינו מחליד ועמיד בתנאי סביבה שונים.

פרגולות אלומיניום אינן דורשות תחזוקה. להבדיל מפרגולות מקבילות מעץ אשר כן מצריכות פעולות של שיוף וצביעה מפעם לפעם. פרגולת האלומיניום יקרה יותר בנקודת ההתחלה. לטווח הארוך זו תהיה האופציה המשתלמת ביותר, עם חיסכון של אלפי שקלים עקב היעדר הצורך בפעולות תחזוקה ובתיקונים.

פרגולת אלומיניום תלויה נחשבת למרשימה מאוד מבחינה עיצובית. האלומיניום מקנה מראה יוקרתי, כאשר ישנו מגוון רחב של אפשרויות מבחינת הגוונים ושילובי הגוונים. עובדה זו מאפשרת ליצור התאמה אישית של הפרגולה. חברה מקצועית המתכננת ומייצרת פרגולת אלומיניום תציע גמישות בתכנון והתאמה של הפרגולה על פי אופי המבנה ודרישת הלקוח.

פרגולת אלומיניום בחצר

למעבר לגלריה ⬅ ליחצו כאן

 

למה לבחור בפרגולת אלומיניום תלויה?

תוכלו למצוא סגנונות שונים של פרגולות אלומיניום, ביניהם הפרגולה התלויה. למעשה, זהו אחד הטרנדים הלוהטים של העת הנוכחית. פרגולה תלויה, כפי שניתן להסיק משמה, היא פרגולה אשר נתלית באוויר. המשמעות העיקרית הוא שהפרגולה התלויה אינה דורשת התקנה של עמודים תומכים.

פרגולות אלומיניום תלויות מציעות כמה יתרונות חשובים. הפרגולה התלויה חסכונית במקום מהסיבה שהיא מוציאה מהתמונה את עמודי הפרגולה. הפרגולה מבחינה עיצובית משתלבת בקלות יתרה בסביבה בה היא מותקנת ומרהיבה ביופייה בתחושת ריחוף מעל המשטח מעליו היא מותקנת.

פרגולת אלומיניום לחצר

איך בוחרים בפרגולה המושלמת?

ההחלטה על פרגולת אלומיניום תלויה מציבה אתכם בנקודת פתיחה מצוינת. עיקר המאמצים שלכם צריכים להיות מושמים על בחירה בחברה אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין בתחום. חברה ששמה הולך לפניה בתחום תוכל לספק לכם פרגולה עמידה וחזקה לאורך זמן.

כיום ניתן למצוא פרגולות במגוון רחב של עיצובים וגדלים. מבחינה מעשית, חברות בולטות בשדה המשחק תוכלנה להציע לכם פרגולות בהתאמה אישית מלאה. תכנון ויצור מדוייק על פי הצרכים שלכם עפ"י מאפייני המבנה, השטח העומד לרשותכם ופרמטרים נוספים.

פרגולת אלומיניום תלויה- פתרון הצללה לתנאי מזג האוויר

בבתים עם חללי חוץ דוגמת מרפסת, חצר או גג אנו זקוקים לפתרונות הצללה וכיסוי מפני הגשם. ניתן לא להשקיע ולבחור בפתרונות שאינם מיטביים, אך זה מצריך מאיתנו לרכוש חדשים מדי שנה ולהתמודד עם תקלות רבות הנגרמות כתוצאה משינויי מזג האוויר. אנו ממליצים לאלו מכם שרוצים ליהנות הנאה מקסימלית מכלל מרחבי ביתם ולשבת בהם מבלי צורך להתחשב במזג האוויר ובזווית השמש עכשיו, לרכוש פתרון הצללה איכותי דוגמת פרגולת אלומיניום תלויה. אלומיניום הוא החומר האידיאלי מכיוון שהוא עמיד למגוון סוגי מזג אוויר ויכול  להחזיק שנים רבות מבלי צורך בתיקונים. נוסף על כך, הפרגולות שאנו מציעים, מעבר להיותן עומדות בתו תקן של איכות ובטיחות, הן גם מציעות פתרונות אסתטיים ומשגעים. אופאל אלומיניום חברה המתמחה בפרגולות ופתרונות חיפוי, פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר על כל מה שישדרג את המרפסת, הגג והחצר.

התקנת פרגולת אלומיניום תלויה

אנו מציעים מגוון סגנונות של פרגולת אלומיניום תלויה בעיצובים משגעים שיגנבו את ההצגה בביתכם! כלל הפרטים והחומרים בהם אנו משתמשים, מהקטן ועד הגדול, הם מהאיכותיים ביותר בשוק וברמת גימור הגבוהה ביותר. תשומת הלב על כל הפרטים, יוצרות פריטים עיצוביים אסתטיים במיוחד, הכוללים כמובן שימוש פרקטי קריטי. היתרון בבחירה בחומר דוגמת אלומיניום הוא בכך שהוא נשמר לאורך זמן, מבלי להחליד, כך שאין צורך בתחזוקה כלל. נוסף על כך, תוכלו לבחור מתוך מגוון צבעים ואף לשלב בין סוגי צבעים כדי שיתאימו לפרגולה שתמיד חלמתם עליה. יתרון נוסף בבחירה בפתרון מחומר זה היא כמובן בחיסכון הכלכלי. מחיר ההתקנה גבוה יותר, אך החיסכון לאורך טווח הוא משמעותי.

קצת עלינו

אופאל אלומיניום היא חברה המתמחה בפרגולות ופתרונות חיפוי שונים. אנו עובדים עם צוות מומחים הכולל מהנדסים מהמובילים בתחום. הדגש שאנו שמים על שימוש בחומרים איכותיים, עמידה בתו תקן של עמידות לאורך זמן, בטיחות ואיכות, הם ההבטחה שלכם לכך שהמרפסת, החצר או הגג, יהיו הכי יפים, אסתטיים ועם פתרונות שיחזיקו לאורך טווח. התקנת פרגולת אלומיניום תלויה היא אופציה נהדרת לפתרון הצללה והגנה מפני הגשם בעל נראות מרשימה וייחודית.

לצפייה בשלבי הרכבת פרגולת אלומיניום תלויה לחצו!

פרגולה צפה אלומיניום

אם אתם מעוניינים לשבת במרחבי החוץ בביתכם דוגמת גינה, מרפסת או גג, לאורך כל ימות השנה, מבלי להתחשב בתנאי מזג האוויר אתם זקוקים למערכת הצללה מיטיבה שתגן מפני השמש הקופחת ומפני הגשם בימי החורף. כיום, ניתן לבחור מערכות הצללה ופרגולות בנראות אסתטית ומרשימה שיוסיפו יופי ואווירה עיצובית למרחב ביתכם. פרגולה צפה אלומיניום היא הבחירה של מרבית לקוחותינו בשנים האחרונות. העיצוב התלוי מאפשר נראות אסתטית וחדשנית המחזיקה לאורך זמן. אופאל אלומיניום היא חברה המתמחה בפרגולות, פתרונות חיפוי מבנים ושלל אופציות נוספות בתחום הבנייה הקלה. פנו אלינו עוד היום ותוסיפו פתרון פרקטי ואסתטי במיוחד שיאפשר לכם ליהנות מן החוץ ולהיות בבית לאורך כל השנה.

פרגולה צפה אלומיניום היא פתרון בעל יתרונות רבים. בין יתרונות אלו ניתן למצוא את היבט העלויות, שכן התקנת פתרון הצללה זה יהיה זול יותר מהקמת גג או סגירת חורף. נוסף על כך, האלומיניום הוא חומר ידידותי לסביבה וחסכוני. מתאים במיוחד לאנשים שרוצים ליהנות לאורך כל השנה מהצללה איכותית, אך מבלי להזדקק להתעסקות מיותרת, תחזוקה שוטפת, תיקוני צבע וכדומה. פתרון זה מאפשר התאמה אסתטית לקו העיצובי הקיים בביתכם, ויכול אף להוסיף לו טאצ' משדרג נוסף. ניתן לעצב את הפרגולה בשלל סגנונות, צבעים וטקסטורות, שיוסיפו לחצר, מרפסת או גג עוד אסתטיקה וכמובן יאפשרו ליהנות מהם יותר ויותר. תהליך ההתקנה כולל פגישת ייעוץ במהלכה נבין את הצרכים והרצונות המדויקים לכם. לאחר מכן נעבור לתהליך המדידה ויצירת תוכנית ושרטוט. כדי לאפשר לכם להבין במדויק איך תיראה התוצאה הסופית ניצור גם הדמיה תלת ממדית. אנו מתחייבים על זמן התקנה ומחיר כבר בתוכנית העבודה, כך שאין הפתעות ושינויים ברגע האחרון.

בטח כבר הבנתם שהתקנת פרגולה צפה אלומיניום היא הבחירה הנכונה שתאפשר לכם ליהנות מן החוץ ועדיין להיות בבית בכל חודשי השנה. בתהליך פשוט, יעיל ומשתלם, תוכלו להוסיף לביתכם תוספת פרקטית ואסתטית במיוחד. אופאל אלומיניום היא חברה המתמחה בפרגולות, פתרונות חיפוי ושלל אופציות נוספות מהתחום המתפתח של בנייה קלה, איתנו תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שביתכם בידיים טובות. עם צוות מקצועי הכולל מהנדסים, חומרים איכותיים ומגוון אופציות עיצוביות, כל אחד יוכל למצוא את הפתרון האידיאלי עבורו.

במדינת ישראל החמה, הרי שכל אחד מאיתנו צריך פתרונות טובים, על מנת שניתן יהיה לשבת במרפסת וליהנות מהאוויר הצח, לאורך כל שעות היום. אנחנו ממש לא צריכים לספר לכם כי מדינת ישראל היא מדינה בה קרני השמש חזקות במיוחד, כך שאם לא נתקין פרגולה צפה אלומיניום, התוצאה ככל הנראה, תהיה כזו, שלא יתאפשר לנו לשבת במרפסת או בחצר בנוחות.

אנחנו, 'אופאל אלומיניום', מתמחים בתכנון, ייצור והתקנה של פרגולות מסוגים שונים. אצלנו תקבלו עבודה נקייה, יפה, כזו שמשתלבת היטב עם עיצוב הבית. רוצים לשמוע עוד? להפוך את המרפסת שלכם לפנינה של ממש? המשיכו לקרוא.

מה היתרונות של פרגולה צפה אלומיניום

כאמור, פרגולה בעצם מאפשרת לכם ליהנות מהמרפסת או מהחצר שלכם. מיותר לציין כי אתם וודאי עובדים מאוד קשה וכי דווקא בעת האחרונה, בתקופה בה רבים מבינים את התפקיד המשמעותי שיש לעיצוב הבית בשביל לשפר את איכות החיים שלהם, גם אתם מבינים כי אם לא תשקיעו אנרגיה ומאמץ בעיצוב הבית, הרי שאיכות החיים שלכם תיפגע.

יש תפקיד משמעותי לישיבה בחוץ, באוויר הפתוח. בעידן בו כולנו צמודים למסכים, ספונים בבתינו, הרי שאנחנו צריכים להשקיע מאמץ נוסף בניסיון להפוך את הבית למקום בו פשוט, נעים לנו לבלות. פרגולה צפה אלומיניום נחשבת לפרגולה הפופולארית מבין כולן. מצד אחד, אנחנו מדברים על פרגולה עשויה חומר עמיד מפני שחיקה. מהצד השני, היתרון של פרגולה צפה הוא שהעיצוב של הפרגולה, כמו משתלב עם הסגנון המודרני, האהוב על רבים בכל רחבי העולם.

להפקיד את ההתקנה בידי אנשים מצויינים

ההמלצה שלנו היא לא לוותר על מקצועיות ולהפקיד את ההתקנה של הפרגולה בידי האנשים המתאימים. באופן הזה, תוכלו להיות בטוחים, למעלה מכל ספק כי הפרגולה אכן מותקנת כמו שצריך, עשויה מחומרים מעולים ותמשיך להיות נאה, גם בעתיד. לאסתטיקה ויופי יש תפקיד משמעותי ביצירת הלך רוח נפשי. מי שמשקיעים ביצירה של מאין 'ריאה ירוקה לבית', מלאה בעציצים, מרוהטת בפינת ישיבה מקסימה ועוד, הם מי שחייבים גם להתקין פרגולה צפה אלומיניום.

לבירורים ושאלות נוספות, יש לכם כתובת אצלנו. תוכלו לדבר איתנו בטלפון ודרך האתר.

פרגולה צפה

גם אם בגדול ברור לכם כי אתם מעוניינים להתקין פרגולה בחצר או במרפסת, הרי שברור לכולנו כי משום שאתם לא מגיעים מהתחום, גם אתם לא בדיוק יכולים להגיד, מה אתם מחפשים בפועל. אבל בשביל זה אנחנו פה. חברת 'אופאל אלומיניום' מתמחה בתכנון, ייצור והתקנה של פרגולות עשויות אלומיניום ואנחנו נעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. במאמר הבא נדבר על פרגולה צפה, על היתרונות והחסרונות שלה, על האופציות העומדות בפניכם ועל האופן בו אנחנו פועלים כדי להביא לכם שירות מצויין, כל פעם מחדש.

פרגולה צפה- למה חשוב לשים לב

לפני שאנחנו נכנסים לשאלות של עיצוב ויצירה במרפסת ובחצר של הבית הפרטי, הרי שאנחנו לא יכולים לדבר על פרגולות בלי לתת דגש על בטיחות. הרי, באופן טבעי, כאשר אנחנו מתקינים מוצר מהסוג הזה, אנחנו צריכים להשקיע מחשבה ותשומת לב כדי למנוע מקרים של קריסת הפרגולה, חס וחלילה. פרגולה צפה, היא השפה המקצועית לפרגולה המותקנת לא באמצעות רגליים המותקנות על הקרקע, אלא, לפרגולה אשר נתמכת בקיר הבית. יש מי שמכנים את הפרגולה הזו גם פרגולה תלויה.

אם אתם בוחרים להתקין פרגולה מהסוג הזה, הדבר אפשרי כמובן. אבל, אל תשכחו כי בדיוק בגלל זה, חשוב לבחור באנשי מקצוע מצויינים לביצוע המלאכה. הרי בכל הנוגע לבטיחות אישית, אנחנו לא יכולים לקחת סיכונים. לפני שנתחיל בעבודה, תמיד נבקש לראות תמונות של הבית ואפילו, במקרים מסוימים, נערוך סיור מקדים, כדי שנוכל לקחת את הבחירות הנכונות ביותר ברגע האמת.

אנחנו נגשים לכם כל חלום

בדרך כלל, לקוחות מבקשים להתקין פרגולה צפה בחצר או במרפסת אבל, יש גם מי שמעוניינים להתקין את המוצר בכניסה לבית או בחניה הפרטית. אנחנו פה, בשביל לשרת אתכם בכל נושא.

אגב, שימו לב ותנו תשומת לב לבחירה מדויקת בנוגע לעיצוב ואסתטיקה. הרי אתם ממש לא חושבים כי בכל פעם, פרגולה עשויה אלומיניום מגיעה באותה צורה בדיוק נכון? אנחנו יכולים להעיד ממקור ראשון כי משום שמדובר על חומר גלם ורסטילי, הרי שאפשר לעשות איתו כל מה שיעלה על רוחכם.

מעוניינים לשמוע עוד? ממתינים לכם עכשיו בטלפון ובאתר.

פרגולה תלויה

אולי זו הייתה מגיפת הקורונה ואולי פשוט, העובדה כי היום זה הרבה יותר קל להפוך את הבית שלנו למקום אותו אנחנו לא רוצים לעזוב, אבל אנחנו, 'אופאל אלומיניום', בתור חברה המתכננת, מייצרת ומתקינה פרגולות ומוצרי אלומיניום אחרים, יכולים להצביע על כך שהיום, אינספור ישראלים משקיעים מאמץ ומשאבים כדי להפוך את הבית שלהם למקום הטוב ביותר בעולם. אנחנו באופן אישי, רואים בניסיון הזה מהלך מבורך. הרי בסופו של יום, איך שלא נסתכל על זה, הבית שלנו הוא המבצר הקטן שלנו, המקום בו תמיד תהיה לנו פינה של שקט. התקנה של פרגולה תלויה במרפסת או בחצר, תאפשר לכם להפוך את החלק החיצוני של הבית, למקום בו נעים לבלות עם חברים ובני משפחה, אחרי הצהריים, בשבתות וחגים או סתם, ביום חופש שלקחתם לעצמכם. במאמר הבא נדבר על התקנה של פרגולה מהסוג הזה.

מה היתרונות של פרגולה תלויה

בגדול, כאשר אנחנו מדברים על התקנה של פרגולות יש לנו שתי אפשרויות:

  1. פרגולה עומדת: כזו המותקנת על רגליים
  2. פרגולה תלויה: פרגולה אשר אינה עומדת על הקרקע אלא מוצמדת לקיר

אמנם, לאורך שנים, פרגולה עומדת הייתה שכיחה בהרבה מפרגולה תלויה. אבל, עם הזמן, לא רק שהפופולאריות של האופציה השניה עלתה ועלתה, אלא, דווקא בימים של משבר דיור, כאשר רבים מתגוררים בדירות קטנות יחסית, הרי שהאופציה הזו הפכה לבחירה נכונה ברמה הפרקטית. אם אין מקום למטה, על המרפסת או החצר הקטנה, אנחנו יכולים לנצל את הבניין עצמו בלי בעיה.

לבחור במי שיתנו לכם שירות מעולה

למה אנחנו מציעים לכם לבחור בנו? פשוט, מכמה טעמים מרכזיים:

  1. מקצועיות: אנחנו מקצוענים לא רק בנוגע להתקנה אסתטית של פרגולה תלויה, אלא, גם משום שאנחנו עושים כל מה שצריך כדי לשמור על הביטחון של העובדים שלנו בזמן ההתקנה וכמובן, על הביטחון שלכם, הלקוחות, מי שיהנו מהמוצר לאורך השנים.
  2. אנחנו עושים כל מה שאפשר בשביל להגשים לכם חלום: זה אולי לא נראה כך, אבל עבורינו, התקנה של פרגולה תלויה היא יצירת אומנות ממש.

דברו איתנו היום ונגלה ביחד איך להפוך חלום למציאות .

פרגולה תלויה מאלומיניום

תמיד רציתם לנצל את החצר או המרפסת ותמיד מצאתם את עצמכם נכנסים מהר הביתה כי השמש חזקה מדי? אז אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך את המרפסת והחצר הפרטית, למקומות הכי שווים בבית. פרגולה תלויה מאלומיניום פשוט יכולה להפוך, ברגע אחד, את החלק הזה, ההוא שאף אחד לא רוצה לבלות בו, למקום אליו כולם הולכים לשבת וליהנות מאוויר צח, כוס עם שתיה חמה ביד, איזו עוגה טובה וחברתם של בני הבית. 'אופאל אלומיניום', מתכננים, מייצרים מאפס ומתקינים פרגולות בכל רחבי הארץ ואנחנו כמובן, נשמח לתת גם לכם שירות מקצועי ומעולה, כמו בכל פעם מחדש.

יש מגוון עצום של פרגולות שונות

אז באמת, כאשר אנחנו מדברים על פרגולה מאלומיניום למרפסת או לחצר, הרי שאנחנו ממש לא מדברים על מוצר מסוים דווקא, אלא, חשוב לזכור כי קיים מגוון גדול של מוצרים שונים, אשר כולם נותנים את המענה באותו העניין. פרגולה תלויה מאלומיניום היא למעשה רק אחת מיני אפשרויות רבות, מתוכן אתם יכולים לבחור את הטובה ביותר עבורכם.

לבחור פרגולה תלויה מאלומיניום הטובה ביותר עבורכם

בגדול, כאשר ניגשים לבחור פרגולה,אנחנו צריכים לחשוב על שלושה משתנים מרכזיים:

  1. האם אנחנו מעוניינים להתקין פרגולה עם רגליים או פרגולה תלויה: כמובן, פרגולה תלויה מאלומיניום נחשבת נאה יותר בדרך כלל, אבל חשוב לזכור כי לא בכל מקום אנחנו יכולים להתקין פרגולה מהסוג הזה. אם אין לנו את האופציה לתלות פרגולה באמצעות מותחנים, ככל הנראה ניאלץ להוסיף רגליים לפרגולה ולהפוך אותה לפרגולה עומדת.
  2. צבע הפרגולה: אלומיניום מגיע כמובן, אבל אל תתבלבלו, אנחנו מדברים על חמישים גוונים של אפור. יש מגוון אפשרויות וחשוב לבחון את כל האופציות כדי לבחור באופציה האסתטית ביותר מבחינתכם.

במידה ואתם זקוקים לסיוע, רוצים לשאול עוד שאלות וכן הלאה, אנחנו, 'אופאל אלומיניום', נשמח לסייע בכל עניין ולייצר לכם פרגולה על פי טעמכם האישי.

 

מי לא רוצה לגור בחלום הישראלי? בית עם גינה או מרפסת? אולי זו הייתה מגיפת הקורונה שהעמיקה את ההבנה כי להשקיע בבית זה להשקיע במקום בו אנחנו מבלים את רוב שעות היום, אולי אלו היו גורמים אחרים אשר הובילו אנשים בכל רחבי העולם, לחשוב איך הם הופכים את הבית שלהם למקום בו פשוט, נעים לבלות. אין ספק כי להשקיע בחצר ובמרפסת, זו הדרך שלכם להעלות את איכות החיים שלכם. לשאוף אוויר צח בשבתות וחגים, יושבים בקרב בני משפחה וחברים, זו הנאה שאין לה תחליף. אם אתם מחפשים פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית, אופאל אלומיניום', היא הכתובת הנכונה עבורכם. אנו מתכננים פרגולות אלומיניום תלויות וגם רגילות, מייצרים אותן וגם מתקינים כך שאתם מקבלים את כל השירות במקום אחד

פרגולות אלומיניום תלויות- כמה דברים חשובים

כאשר אנחנו נקראים להתקין פרגולות אלומיניום תלויות, אנחנו תמיד רוצים לברר מספר דברים חשובים:

  1. מה גודל השטח עליו אנחנו מדברים: לגודל השטח יש השלכות על מסגרת התקציב, וכמובן גם על תכנון הפרגולה, מידותיה ומשקלה. אנחנו צריכים את המידות המדויקות כדי לשמור על הבטיחות שלכם ושל העובדים.
  2. איך אתם רואים בעיני רוחכם את התוצאה הסופית: לא כל הפרגולות נראות אותו דבר. אתם צריכים לשאול את עצמכם, איזה חיפוי אתם מעדיפים, באיזה צבע תרצו שהפרגולה תהיה ועוד..

אחרי שאנחנו מבינים את הצרכים של הלקוח, אנחנו יכולים לצאת לדרך. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה, מתוך ניסיון להפוך את הלקוחות שלנו לשותפים אינטגרלים בתהליך, שותפים באופן מלא.

אנחנו נהנים להפוך את החיים שלכם לטובים יותר

אנחנו רואים את העבודה שלנו בתור כלי שפשוט, מאפשר לכם, הלקוחות, ליהנות מחיים טובים יותר ומלאים יותר. אנחנו רוצים להתקין אצלכם פרגולות אלומיניום תלויות כדי שתוכלו לנצל את השטח של הבית ולהפוך את המרחב החיצוני, למקום בו אתם נהנים לבלות בחיק המשפחה והחברים הטובים. כדי לצאת לדרך אנחנו צריכים אתכם. לכן, זה הזמן להתקשר אלינו, בשביל שנוכל להתחיל לדבר.

פרגולת אלומיניום תלויה

עברתם לבית חדש ואתם מעוניינים לשפץ? הגעתם למסקנה כי הגיע הזמן לעצב את המרפסת והחצר על פי טעמכם? מצויין, כי אנחנו פה בשביל לעזור. פרגולת אלומיניום תלויה היא המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו. כאשר אתם מתקינים פרגולה, אתם למעשה ממדרים את השמש, מרחיקים אותה מפינת הישיבה במרפסת, כך שאפשר לנצל אותה וליהנות מישיבה בחוץ, מתי שרק תרצו. כמובן, בכל תהליך כזה אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הפן המקצועי ולעשות את העבודה כמו שצריך, כדי שחלילה לא תהיה שום סכנה לבטיחות שלכם ועל מנת שבסופו של דבר, התוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.

אנחנו, 'אופאל אלומיניום', מומחים בתכנון, ייצור והתקנה של פרגולות בכל רחבי הארץ ונשמח לתת לכם כמה טיפים מניסיון אישי. מוזמנים להמשיך לקרוא.

כמה מילים על בטיחות בהתקנת פרגולת אלומיניום תלויה

אם אנחנו רוצים להתקין פרגולת אלומיניום תלויה, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לכמה דברים משמעותיים:

  1. להכיר את השטח ולתכנן את ביצוע העבודה מראש: ככל שנגיע עם תכנון מסודר ונבין בדיוק איך אנחנו מתכוונים לבצע את העבודה, כך התוצאות יהיו הרבה יותר טובות בסופו של דבר. לכן, אנחנו תמיד נרצה לקבל תמונה מהימנה של המבנה לפני שנצא לדרך.
  2. להשתמש בחומרים מצויינים: מטבע הדברים, אנחנו מדברים על ענף בו אפשר למצוא אנשי מקצוע מצויינים לצד מי שהעבודה שלהם לא בהיכרח נעשית באופן מסודר. לכן, חשוב לנו להדגיש כי אנחנו בוחרים, בכל פעם מחדש, להשתמש רק בחומרים אשר אושרו על ידי תו התקן הישראלי.
  3. עובדים מקצועיים: התקנה של הפרגולה מטבע הדברים, משפיעה על הבטיחות השפעה מכרעת. אנחנו בוחרים במתקינים מעולים, המקפידים על בטיחות בזמן העבודה ולאחריה.

עכשיו זה הזמן לצאת לדרך

אם אתם מעוניינים להתקין פרגולת אלומיניום תלויה ונאמס לכם להתמהמה, אנחנו פה בשביל לעזור. הנציגים שלנו כבר ממתינים על הקו, עם חבילות שירות משתלמות במיוחד ועם כל התשובות לשאלות שלכם בנושא. קדימה, עכשיו זה הזמן שלכם לפנק את עצמכם, להשקיע במרפסת וחצר נעימות ויפות, כאלו שפשוט כיף לבלות בהן עם חברים ובני המשפחה הקרובים, בשביל חיים טובים ומלאים יותר.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
אופאל אלומיניום - פרגולה אלומיניום תלויה
לייעוץ חינם

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

פופולרי באתר