פרגולה אלומיניום למרפסת

ניווט מהיר

פרגולת אלומיניום למרפסת

עם קצת השקעה ומחשבה בתכנון, פרגולת אלומיניום למרפסת יכולה להפוך להיות הלב הפועם של הבית כולו. בשנים האחרונות גדל  הביקוש להתקנת פרגולה למרפסת, כשבמקביל התהליך כולו הפך לפשוט יותר. הן מסיבות בירוקרטיות (רפורמת הפרגולות המפורסמת) והן עקב פיתוחים טכנולוגיים המקלים על ייצור הפרגולות והתקנתן.

למה כדאי להתקין פרגולת אלומיניום למרפסת?

התקנת פרגולות אלומיניום באזור הצפון והמרכז וסצפיפית התקנת פרגולה במרפסת מציעה שורה ארוכה של יתרונות עבור הבוחרים לעשות זאת. בפן הפונקציונלי, הפרגולה מספקת את ההגנה הנדרשת מפני קרני השמש, רוחות או אפילו גשמים.
בנוסף בכוחה של הפרגולה להגן על הריהוט הקיים במרפסת שמש לאורך זמן.

פרגולת אלומיניום לבטון

למעבר לגלריה ⬅ לחץ כאן

פרגולה למרפסת שמש

פרגולה אלומיניום למרפסת שמש יכולה להביא לתחושה של "הרחבה" של דירת המגורים. מה שמהווה יתרון משמעותי כאשר הדירה גדולה או קטנה כאחד. היא מסייעת להפוך את המרפסת לחלל המרכזי במבנה, בין אם לצרכי אירוח, משחק או אפילו עבודה.
לכן הפרגולות הן פתרון מושלם עבור משפחות או זוגות עם ילדים, אבל ממש לא רק.

מבחינה אסתטית, פרגולות למרפסת הופכות לא פעם להיות אחד מכרטיסי הביקור המובהקים של המבנה כולו.
היא יכולה להעניק לו מראה מיוחד, אפילו יוקרתי, ולהבליט אותו מבפנים ומבחוץ כאחד.

פרגולת אלומיניום במרפסת

התאמת פרגולה למרפסת

כיום ניתן לבחור בין מגוון סגנונות, דגמים ועיצובים של פרגולות, לדוגמה פרגולת אלומיניום תלויה , פרגולת אלומיניום בגוון עץ ועוד.

את הבחירה אפשר לבצע בהתאם לטעם העיצובי ולהעדפות של בני הבית, אולם חשוב לקחת בחשבון את נתוני הפתיחה של המרפסת.

לגודל, צורת ומבנה המרפסת יש השפעה על ייצור הפרגולה ואופי ההתקנה. הפרגולות נבדלות ביניהן גם באפשרויות הקירוי והסגירה, ואת הבחירה ניתן לבצע על פי תנאי השטח.
חשוב להגדיר מראש מהו מרווח ההצללה הדרוש בהתאם לכיוון אליו פונה המרפסת ותנאי האקלים.

פרגולת מרחפת מאלומיניום

הבחירה המומלצת: אלומיניום

סוגיה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת היא חומר הגלם העיקרי ממנו מיוצרת הפרגולה. עם השנים, אנחנו מבינים  שפרגולות אלומיניום הן הפרגולות האיכותיות ביותר, אשר מחזיקות מעמד לטווח הרחוק.

אז מה הופך פרגולות אלומיניום למומלצות כל כך? אלומיניום היא חומר גלם עמיד במיוחד, שנשמר היטב לאורך שנים, ללא ביצוע פעולות תחזוקה ותיקונים. לכן פרגולה למרפסת מאלומיניום מספקת הרבה מאוד שקט נפשי, ועשויה לחסוך כספים משמעותיים לאורך השנים.

פרגולות אלומיניום לוקחות את הפן העיצובי הבולט גם כך בפרגולות למרפסת. הן מעניקות את המראה היוקרתי בהשקעה סבירה יחסית. ניתן לעבוד עם אלומיניום בצורה יעילה ולייצר פרגולה בהתאמה אישית.
כך למשל תוכלו ליצור באמצעותן כל רושם שאתם מעוניינים בו מודרני, כפרי או שילוב של שניהם.

פרגולת אלומיניום למרפסת מחיר

כשמדובר על פרגולות אלומיניום מחיר למטר ועלויות נלוות, שתלוי כאמור בשורה ארוכה של פרמטרים הנוגעים לפרגולה, לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח. רבים יטענו שמדובר בהוצאה שהיא בהחלט סבירה, או אפילו בכזו הבטלה בשישים אל מול היתרונות המגוונים של הפרגולה.

זה הזמן לשפר את איכות החיים במרפסת. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ולהזמנת פרגולה שתתאים לכם, ולמרפסת שלכם, בדיוק.

אם אתם מחפשים התקנת פרגולה אלומיניום למרפסת, הגעתם למקום הנכון! בואו נבין יחד למה כדאי להשקיע קצת יותר ברכישת החומר הכי איכותי בשוק, הלוא הוא אלומיניום, ולמה כדאי לעבוד עם החברה האיכותית ביותר בשוק שהיא אופאל אלומיניום. יש לנו צוות מומחים המתמחה בפרגולות ובמגוון פתרונות חיפוי נוספים. בקיץ הזה תוכלו לארח את כל האירועים שרק תרצו במרפסת, בחצר או בגג שלכם. בנוסף, כל כוס קפה, או ארוחה משפחתית, תהיה משודרגת עם פתרון פרקטי נהדר בעל עיצובים אסתטיים משגעים.

המלצות על פרגולה אלומיניום למרפסת

לא סתם מומחים בתחום הבנייה ממליצים על שימוש בחומר אלומיניום למגוון שימושים חדשניים. האלומיניום הוא החומר האיכותי ביותר בשוק ויתרונות רבים וביניהם העובדה שהוא לא מחליד, עמיד בפני כל סוגי מזג האוויר ומחזיק עם הצבע בנראות חדישה ומבריקה לאורך זמן רב. בנוסף, באלומיניום ניתן לבחור מבין פלטה של חמישים צבעים שונים ואף לערוך שילובים ביניהם, כך שהרהיט החדש בביתכם ללא ספק לא רק פרקטי, אלא גם אסתטי ומתאים לקו העיצובי. פרגולה אלומיניום למרפסת היא פתרון מושלם לחודשי הקיץ החמים ומספק הגנה נפלאה מהשמש, כך שמהיום תוכלו לשבת במרפסת בלי לחשוב על כיווני השמש והצל. נוסף על כך, הפרגולה תספק הגנה נפלאה גם בימים גשומים. מדובר בתהליך התקנה בעל עלות גבוהה יותר, אך בעתיד מספק חיסכון משמעותי, מכיוון שאין צורך בתיקונים חוזרים ונשנים. לשימוש באלומיניום גם יתרונות אקולוגיים בשמירה על הסביבה, מכיוון שהוא מספק סביבת עבודה של בנייה קלה הכוללת חיסכון בהקמת אתרי בנייה עבור כל תהליך בנייה פשוט.

קצת עלינו

חברת אופאל אלומיניום היא חברה המתמחה בפרגולות, פתרונות חיפוי שונים ובתחום הבנייה הקלה. אלומיניום הוא החומר המועדף עלינו, מכיוון שהוא האיכותי ביותר ומחזיק לאורך שנים. זה החומר שהיינו רוצים שיהיה בבית שלנו, המספק אפשרויות לעיצובים פרקטיים ומרהיבים שיגנבו את ההצגה מכל רהיט אחר בבית. בדיוק כפי שהיינו רוצים את זה בחללי החוץ של ביתנו, אנו מאמינים שגם אתם רוצים פרגולה אלומיניום למרפסת, חצר או גג על מנת לספק פתרונות הצללה והגנה מפני השמש והגשם שיחזיקו לאורך טווח.

פרגולה מאלומיניום למרפסת

עיצוב הבית משפיע השפעה מכרעת על מצב הרוח, את זה לא אנחנו אומרים, אלא כבר חזל בדבריהם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם'. באותה הנשימה, הרי שאנחנו מבינים כי דווקא בתקופה בה יש נטייה להסתגר בבתים ולהיצמד למסכי הטלוויזיה, הרי שאנחנו יכולים להשתמש בחצר ובמרפסת, בתור נקודות בהן ניתן לשאוף קצת אוויר, למצוא את הזמן והמקום לדבר אחד עם השני, לאחר חברים וקרובי משפחה ועוד. פרגולה אלומיניום למרפסת היא קודם כל הדרך שלכם להצליל את המרפסת ולהפוך אותה למקום בו נעים לשבת שעות ארוכות. אבל, באותה הנשימה, אנחנו כמובן רואים בפרגולה אלמנט דקורטיבי המוסיף עוד משהו לעיצוב הכללי של המרפסת. 'אופאל אלומיניום', עסוקים בתקנה של פרגולות בכל רחבי הארץ ויש לנו מידע חיוני שיאפשר לכם, פשוט, לבחור נכון.

סוגים שונים של פרגולה אלומיניום למרפסת

אז כאשר אנחנו מדברים על התקנה של פרגולה אלומיניום למרפסת, יש שלושה פרמטרים אליהם אנחנו רוצים להתייחס:

  1. גודל השטח: מטבע הדברים גודל השטח משפיע על מחיר העבודה כולה, ככל שהמרפסת גדולה יותר והפרגולה גדולה יותר, כך המחיר יעלה בהתאמה. לכן, אנחנו תמיד ממליצים לבצע מספר מדידות ולקבל מאיתנו מידע מקצועי שיאפשר לכם להביא לנו מידע מדויק ואמין.
  2. חיפוי הפרגולה: הבסיס בדרך כלל נראה אותו הדבר, הרי אנחנו כמובן לא יכולים לשחק בשאלות של בטיחות. אבל, חיפוי הפרגולה יכול להשתנות והוא תלוי בטעם האישי שלכם. מוזמנים לראות קצת תמונות ולקבל השראה.
  3. צבע וגוון: אמנם, בדרך כלל פרגולות אלומיניום מגיעות בצבען הטבעי אבל כמאמר הקלישאה: יש חמישים גוונים של אפור. אתם אלו שתבחרו איזו גוון מדויק ואסתטי לטעמכם.

לצאת לדרך כבר היום

כל מי שמעוניין להפוך את המרפסת שלו למקום נעים לבלות בו, הרי שהוא צריך להתקין פרגולה אלומיניום למרפסת עוד היום. אנחנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר, לקבל הצעת מחיר מסודרת וביחד, נעשה הכל כדי שהתוצאה תהיה לטעמכם. אנחנו מקפידים על עבודה יסודית, מיומנת, תוך שימוש בחומרי גלם מעולים ללא שום פשרות. לפרטים נוספים ומידע, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

פרגולה למרפסת

כל מי שמבין משהו בעיצוב יודע עד כמה למרפסת של הבית יש תפקיד מכריע בהשפעה על איכות החיים של בני הבית. המרפסת היא למעשה המקום בו כל אחד מאיתנו, זוכה לנשום קצת אוויר נקי, בתוך החיים האורבניים, העמוסים והמורכבים של כולנו. הרי כל אחד מאיתנו נדרש למלא בכל יום אינספור משימות, לעמוד בפקקים ולהתגבר על העומס בבית ובמקום העבודה. באמצעות התקנה של מוצר פשוט כמו פרגולה למרפסת, אתם מקבלים את האפשרות ליהנות מקצת אוויר טוב, מהזדמנות לנשום עמוק, לשבת עם בני הבית והחברים הטובים, בשבתות, חגים ואחרי הצהריים. במאמר הבא נעשה לכם סדר בכל הנוגע להתקנה של פרגולה למרפסת. 'אופאל אלומיניום', מומחים בתכנון, ייצור ובהתקנה של פרגולות מעוצבות, ללקוחות פרטיים וללקוחות המגזר העסקי. אנחנו כאן כדי לעזור גם לכם להגשים חלום.

מה האתגרים העומדים לפנינו בהתקנה של פרגולה במרפסת

אם אתם לא מגיעים מהתחום, הרי שאתם כלל לא מעלים על דעתם עד כמה התקנה של פרגולה עלולה להיות מורכבת לעיתים. הרי בכל פעם מחדש, אנחנו צריכים להתחשב בנתונים בשטח ולהתקין פרגולה באופן בטוח, תוך מתן דגש על אסתטיקה. פרגולה למרפסת למשל, לא תמיד יכולה להיות פרגולה עומדת, משום שאם ננסה לייצב את הפרגולה באמצעות רגליים, הרי שאנחנו עלולים לגזול מקום במרפסת, מה שיכול להיות קריטי במקרה של התקנת פרגולה במרפסת קטנה. במקרים אחרים, יש מי שירצו להתקין פרגולה תלויה, גם זה לא תמיד יהיה אפשרי. בכל פעם מחדש, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הנתונים בשטח ולקבל החלטה מקצועית לאור המצב הקיים.

אבל אל דאגה, כל עוד אתם בוחרים לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים, הרי שאתם נמצאים בידיים טובות ויש לכם על מי לסמוך לאורך התהליך כולו.

איך נראה תהליך העבודה מהצד שלנו

כל שעליכם לעשות הוא לדבר איתנו ולהגיד לנו כי אתם מעוניינים בהתקנה של פרגולה למרפסת. מכאן, אנחנו יוצאים לדרך. נשמח להראות לכם דוגמאות, לשמוע מכם מה אתם מדמיינים בעיני רוחכם. לאחר מכן נביא הצעת מחיר מסודרת ונתחיל בעבודה. אנחנו מודים על ההזדמנות שלנו להעניק שירות מעולה לאינספור לקוחות ברחבי הארץ, בכל יום מחדש.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
אופאל אלומיניום - פרגולת אלומיניום למסגרת בטון
לייעוץ חינם

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

פופולרי באתר