פרגולת אלומיניום למסגרת בטון

ניווט מהיר

חומר הגלם ממנו עשויה פרגולת אלומיניום למסגרת בטון ובכלל הוא אחד המשתנים המשפיעים ביותר על הפן המעשי שלה, המראה העיצובי וגם העמידות והתחזוקה לאורך השנים. הבחירה המקובלת ביותר היא פרגולת אלומיניום.

פרגולת אלומיניום למסגרת בטון

כאשר אנחנו מדברים על פרגולת אלומיניום למסגרת בטון, אנחנו מתכוונים בעיקרו של דבר להצללה מאלומיניום. האלומיניום הוא החומר הגלם היחידי המשמש להכנת הפרגולה. לכן, אנחנו נשלב את ההצללה בצורה אסתטית תוך כדי התחשבות במסגרת בטון.

פרגולת אלומיניום לבטון

למעבר לגלריה ⬅ לחץ כאן

מסגרת בטון דורשת התייחסות אחרת כאשר נדרש גם קירוי. להזכירכם קירוי משמש למניעת כניסת מי גשם ולניקוזו בשפיכה חופשית או במרזב. יש כמה אפשרויות לפרגולת אלומיניום במסגרת בטון נסביר על השלבים של אחת מהן :

  1. בכדי לקבל רמת גימור אסתטית נייצר פרגולה אופקית בין כל חלוקת בטון. מפה נקבל פרגולת אלומיניום למסגרת בטון ללא שיפוע.
  2. בכדי לנקז את הגשם ולשמור על זרימה תקינה חייב לייצר שיפוע (להזכירכם הפרגולה אופקית). לכן חובה לייצר שיפוע עם קונסטרוקציה / תשתית מתאימה גם היא מאלומיניום.

מכאן שקיבלנו שני פתרונות : במבט מלמטה נקבל – פרגולת אלומיניום אופקית ומרשימה. במבט על – תשתית זרימה מקורה למי גשם.

המעלות המרכזיות של פרגולות אלומיניום למסגרת בטון ובכלל

הבחירה בסוגים של פרגולות אלומיניום בצפון ובשאר חלקי הארץ מגלמת בתוכה הרבה מאוד יתרונות. הראשון שבהן נוגע לעמידות הגבוהה של האלומיניום לאורך זמן. בתנאי סביבה שונים, כפי שמחייבת פרגולה הנמצאת כמעט תמיד בסביבה חשופה.

פרגולה למסגרת בטון

האלומיניום הוא חומר גלם שאינו מחליד, להבדיל מסוגי מתכת אחרים, ואינו נרקב כפי שעלול להיגרם לעץ. פרגולת אלומיניום אינה דורשת כל פעולת תחזוקה, ואינו דורש פעולות של שיוף וצביעה מחדש. מעבר לנוחות שבבחירה בפרגולת אלומיניום, יש כאן פוטנציאל לחיסכון כלכלי רחב לטווח הארוך.

פרגולת אלומיניום מציעה בהמשך לכך גמישות תכנונית ראויה לציון, לעיתים אפילו גמישות מלאה. חברה מקצועית הפועלת בתחום תוכל לתכנן את הפרגולה בהתאם לצרכי הלקוחות, למאפייני השטח, לעיצוב הכולל של סביבת הפרגולה וכן הלאה. בעידן בו רבים מחפשים מראש אחר האופן בו הם יוכלו להתבלט, כולל בעיצוב סביבת המגורים או העבודה שלהם, ההתאמה האישית שמציע האלומיניום עשויה להפוך להיות דרישת חובה.

פרגולות אלומיניום למסגרות בטון – כך עושים זאת נכון

ההחלטה להתקין פרגולות אלומיניום יכולה להיות פתרון מושלם. צריך לזכור שהדרך לפרגולת החלומות דורשת לא רק החלטה או חזון ראשוני, אלא גם חברה מקצועית שתגשים אותם בפועל.  לא כל חברה מספקת פרגולות אלומיניום באותה רמת גימור ואיכות מוצר. לכן בשלב הראשון כדאי להתרשם מהאופן שבו החברה יכולה ליצור את הפרגולה, למשל ברמת הליך התכנון, ההתאמות העיצוביות, הגימורים וכן הלאה.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
אופאל אלומיניום - פרגולת אלומיניום לבטון
לייעוץ חינם

השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר

פופולרי באתר